Η ανάγκη του να πίνεις νερό δεν είναι κάτι με το οποίο μπορείς να διαπραγματευτείς. Όλοι γνωρίζουμε ότι πρέπει να πίνουμε νερό για να διατηρήσουμε το σώμα μας λειτουργικό, όμως δεν μπορούμε να συμφωνήσουμε για το πόσο νερό χρειαζόμαστε. Η αλήθεια? Η πρόσληψη νερού δεν είναι ακριβώς μια ποσότητα που ταιριάζει σε όλους και σε όλες. Αντίθετα, το πόσο νερό χρειάζεται να πίνεις κάθε μέρα εξαρτάται από μια σειρά διαφορετικών παραγόντων: το βάρος σου, το πώς λειτουργεί ο μεταβολισμός σου, πόσο φαγητό τρως (και τι τρως), ποια είναι η θερμοκρασία του σώματός σου και πόσο δραστήρια είσαι, μεταξύ άλλων. Πόσο νερό θα έπρεπε πραγματικά να πίνεις καθημερινά – και πώς ξέρεις εάν είσαι αρκετά ενυδατωμένη; «Ο κανόνας που λέει να καταναλώνεις οκτώ ποτήρια νερού ημερησίως είναι αρκετά σωστή συμβουλή ως σημείο εκκίνησης», λέει η Cynthia Sass, RD, συντάκτρια στο Health. Αλλά πρέπει να καταναλώνεις περισσότερα υγρά εάν χάνεις κάποια μέσω άσκησης ή εξαιτίας του καιρού (ζέστης ή υγρασίας). Μπορεί επίσης να χρειαστείς περισσότερα αν έχεις αρρωστήσει, έχεις πυρετό, ιδρώνεις ή έχεις εμετό και διάρροια. Το Ινστιτούτο Ιατρικής των Εθνικών Ακαδημιών πάει ένα βήμα παραπέρα και προτείνει ότι οι γυναίκες πρέπει να καταναλώνουν ημερησίως κατά μέσο όρο 2,7 λίτρα (περίπου 11 φλιτζάνια) νερό. Τώρα ξέρεις τη σωστή απάντηση.

πηγή: queen.gr

Please follow and like us:
error

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *